Eftermiddagen..

River och jag har gjort ett litet städrace såhär på eftermiddagen. Jag är långt ifrån en perfekt hemmafru och det är faktiskt Marcus som drar det största lasset här hemma.. Men jag försöker så gott jag kan med att hinna med allt och samtidigt ta hand om en sjövild 1,5 åring. Bara det känns ju som en bedrift vissa dagar hihi :) 
 
River satt och lekte vid sin nya datorn som han köpte på Jollyroom medan mamman försöker göra plats för nya saker i hans rum. River har för mycket grejer men var ändå behov av nya.. konstigt det där, men det innebär nog att det är dags att rensa bort sånt som är för de mindre åldrarna :) 
 
Nu sitter jag här och pappan har precis kommit hem. Vi håller på att rinna bort här hemma. Det är så varmt idag.. Jag som hoppades på höst men inte än alltså, attans :-) Tänkte ge mig på projektet att hitta bilder till fotoväggen vi har här hemma, men det är så svårt att välja några få bilder bland 1 miljon alternativ, plus att jag gjorde misstaget att ställa ramarna upp. Jag tar ju alltid bilderna liggande med min kamera haha. Ja, större än så är väl inte problemen idag hihi. Kram! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint rum River har :)

2012-08-16 @ 20:42:32
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak!

Jaa åhh :)! Åh vad spännande! Vad hoppas ni på? Om man får säga så hihi :D
Njaa vi pratar om det, jag vill det för att förbereda mig på vad det kommer bli men vill helst ha en tjej hihi :D

2012-08-16 @ 22:00:06
URL: http://snurratankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0