En av vardera..

En i svartvit och en i färg. Vilken föredrar ni? Jag brukar vara mest för svartvitt men när det gäller denna så tror jag färg vinner..
 
Godmorgon! ♥ Jag och River sitter vid en varsin stol vid bordet nu. Jag skriver här och han leker med en skruv och skruvmejsel och kan inte sluta skrika "Papppa!!!". Han är väldigt tydlig med vad som är mammas eller pappas saker. Vi har precis ätit frukost som jag hade längtat efter halva natten, men givetvis smakade det skit! Åh, så ledsamt.. Efter 2 månader utan en njutbar måltid så börjar man verkligen längta efter mat. Man är sugen på saker och längtar efter vissa saker men allt smakar skit när man väl äter det. Så tråkigt.. 
 
Men sen någon dag tillbaka så känner jag någon där inne som spakar på mig lite då och då. Så härligt och det ger en ju lite extra energi, att allt faktiskt är värt det i slutändan.. Givetvis. ♥
 
Nu ska jag dra igång lite Justin Bieber på hög volym. River kan stå och stirra på datorn länge då och digga, så då hinner jag kanske vika tvätt :-) Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0