Ett sista försök..

Godmorgon på er! ♥

Här trodde jag på en rejäl sovmorgon då River var vaken till 22, men icke sa nicke.. Det blir aldrig som man tro med barn inte hehe. Idag ska jag äntligen iväg till frisören. Jag har inte klippt mig sen innan jul. Galet ju med tanke på vilken hårväxt jag har. Jag skäms nästan över att gå dit och visa risbusken :-) Men det ska bli så skönt!
 
Och på tal om ytligt och liknande så var Eva här igår och visade upp lite Mary kay produkter som hon jobbar med. Jag köpte mig ett litet set för att testa på till att börja med. Jag har ju världens sämsta hud, men får inte äta min medicin nu när jag är gravid och inte heller sen när jag kommer amma, så det är ju lång tid innan jag kan börja äta den igen, så jag gör ett sista försök att hitta rengöringsgrejor som kanske dämpar det värsta iallafall.. håll tummarna :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

De är riktigt bra faktiskt, jag använde de i flera år och hade aldrig problem.

Lycka till!

2012-08-01 @ 10:42:50
URL: http://forsgrenas.blogspot.com
Postat av: Louisefoto

Mary kay är de bästa :)'
jag använder Mary kay rengörning till smink och det är skit bra :)

2012-08-01 @ 12:13:20
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto
Postat av: Sofia

Hej! Jag har ett litet simpelt tips som du kanske hört tidigare men ändå:) Jag låter numera alltid mitt ansikte lufttorka när jag tvättat mig. Sen jag slutade torka ansikten med handduk har min hy blivit så himla mkt bättre, antagligen för att det lätt samlas bakterier i handdukar. /Sofia

2012-08-01 @ 15:29:42
URL: http://hennesvarld.blogg.se
Postat av: Aline

Bli inte skraj och tro att produkterna förvärrar allting.. Kan bli så efter ett tag, men det beror på att det arbetar och "rensar bort" all skit i huden.. Blev lite skraj i början, för så blev det för mig.. Fick nya finnar och pormaskar typ hela tiden, så det kan höra till och det visste inte jag :) Produkterna är riktigt bra, hoppas de funkar bra för dig med!

Svar: Hehe, det kan inte bli så mycket värre så ;)
Mandy & River

2012-08-02 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0