Fladder, fladder..

 
Nu känner jag tydligt varje dag hur någon lever runt inne i min mage. Det fladdras och buffras tydligt. Speciellt på kvällarna, eller när man för en gång skulle sätter sig ner och tar en lugn stund i soffan. Det är mysigt, men också overkligt. Bebisen känns så stor nu, när man äntligen känner, men den är ju såååå liten fortfarande. Som en knyten kvinnohand enligt en app hihi. Jag undrar så om även denna ska vara mini, mini och jag ska bli flyttad rejält som med River.. Det hoppas jag inte.. Att bli framflyttad 3 veckor med honom var pesten.. 3 veckor är långa veckor när man får gå dom igen i en graviditet. Tur han kom 10 dagar tidigare och jämnade ut det hela lite.. 10 dagar efter mitt BF och 10 dagar före UL BF.. Denna gång får jag inte gå över tiden heller, då kommer jag för nära Rivers födelsedag hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

När har du Bf ?

2012-08-04 @ 14:20:02
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

scandinavianphoto.se, men prova de finns säkert lite var stans, modellen heter RC-6 :D

Kram

2012-08-04 @ 21:19:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0