Hej Fredag..

Hej Fredag och hej helgen! ♥

Extra skönt med helg idag känner jag. Jag och River gick från en helt oplanerad dag till att snart få lekbesök.. Skönt. River klättrar på väggarna om vi bara är hemma, kompislek är ju alltid bättre :-) Så jag sa åt han att han läre plocka ihop alla leksaker på sitt rum så att kompisarna kan komma in där, då hämtade han dammsugare och drog in den där. Gullunge.. Synd att han rev ner en kruka på vägen bara ;-) 
 
Vi har hittat en ny sysselsättning här hemma. Självutlösare på kameran :-) River tycker det är sååå roligt.. Igår när vi tog magbilderna så blev han helt hysterisk när jag plockade bort kameran sen.. Så vi tog typ 200 bilder i ett svep och han smilade rejält varje gång det började knäppa i kameran :-) Idag ska jag ta massor med bilder på han och vännerna.. Juli mappen på datorn ekar tomt och jag börjar känna sug efter att fota.. Ett enormt sug.. Typ sånt stort sug att jag vill köpa mig ett nytt objektiv ;-) Kram så länge! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna mamma till Wilja

Tack :)) Ja wilja är så fint! Så nöjd med det :) vad fina ni är!! KRAM

2012-08-03 @ 22:04:51
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0