Höstnyheter.

Grymt snygga leggings till dom små från Oii.
 
Åh, blir tokig när jag ser alla fina höstnyheter i butikerna/på nätet. River ska få sig mycket nya kläder då det var enormt längesedan vi köpte kläder åt honom och även om han fortfarande kan ha vissa, så blir dom jääkligt slitna. Till dagis lär man ju få nytt och fräscht :-) Har sett världens snyggaste vinterjacka på Lindex åt River.. Kan inte släppa den ur tankarna.. Men jag ska iväg på en shoppingtur om några helger med hotellövernattning och sånt så jag får hålla mig tills dess.

Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Åh jag ska köpa ett par converse till Wille nästa vår :) barnen är så coola i dom!

2012-08-20 @ 16:51:33
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0