Sliten av att ha världens viktigaste roll..

Är ni fler där ute som har 1,5 åringar som glömde sina öron på BB? :) River har verkligen en trots och göra-allt-tvärtemot-period nu. Han gör hyss, vi säger ifrån, han blir arg och sen är cirkusen med gnäll och skrik igång. Vissa dagar kan kännas väldigt långa och man bara längtar till nattning, men sen när den är gjord så blir det sådär konstigt tyst att man bara längtar tills nästa morgon när buset är igång igen :) Upp och ner hela tiden, precis som livet.. Men å andra sidan så är det ju just det här som är livet, iallafall för mig. Föräldraskap och få vara med River. Världens största och viktigaste utmaning är det ju att vara mamma, snart till två.. Tänk vilken ära ♥
 
Också lite från dagen...
 
Här är mamman idag. I en stor tröja som visar magen men som även har plats för lite till :-) perfekt..

Vi tog som sagt en sväng in till strömmingsleken där vi kikade runt lite och River fick åka karusell och vinna lite gosedjur. Nöjd och glada en stund hihi, så åkte vi hem och sen har vi bara myst. Nu sover klimpen, pyret ligger på nån nerv som gör att jag ibland tappar känseln i halva rumpan(?) och jag tänkte släcka ner i vardagsrummet, krypa ner under täcket och se en film som ska vara bra.. The lucky one. Kvällskram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Hej åh vad roligt! =) Lägger till dig på bloglovin med en gång ;) Så fin mage du har! Kram och trevlig helg!

2012-08-25 @ 19:46:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Först får jag börja med att säga grattis till graviditet nr 2 :) Har inte kikat in här på ett tag så man får gratulera så mycket! Sen var det lite roligt att du skulle se The lucky one. Jag ska också göra det precis idag, har nyss läst boken. Hoppas filmen är lika bra som boken. Berätta gärna vad du tyckte om filmen sen! Kram!

Svar: Tack snälla :) Jaså, finns det en bok också alltså? Har inte sån koll på det eller vad filmen handlar om ens.. Har bara läst att många skrivit om den och att den är bra. Så vi hoppas på det :) Kram
Mandy & River

2012-08-25 @ 20:13:00
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Nä, jag tror inte vi ska kolla könet denna gången heller.. hur nyfiken man än är :P
Med Alexander var jag bombsäker att det skulle bli en pojke ;) Och det blev det. Denna gången är jag mer osäker, hela graviditeten har varit annorlunda tycker jag. Jag känner mig ju mer som en pojkmamma och har svårt att se mig med en flicka.. fast kanske beror på just att vi har en pojk :) Den 11/9 ska vi dit iaf.. spännande vad man får för bf datum! :) Kram

2012-08-25 @ 21:03:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

ingen 1,5åring (än) men en 3åring som lämnat sina öron på BB ;)

2012-08-25 @ 22:15:21
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Louisefoto

Längtar tills bebisen kommer :) är såååå nyfiken på hur lill bebisen ser ut :) Din blogg är bäst Amanda

Svar: Sötis <3
Mandy & River

2012-08-25 @ 22:54:24
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin och Anton

Vart hitta du the lucky one?

2012-08-26 @ 01:32:09
URL: http://Snartenliten.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma till 4

Å så fin du är!
Underbara mammakänsla, fantastiskt:)!
Önskar er en fin söndag!
Super fin blogg:)

2012-08-26 @ 07:20:02
URL: http://www.treungar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0