Tretorn

Även jag (halva bloggvärlden har nog bloggat om detta idag) tog och fyndade mig ett par Tretorn fodrade gummistövlar åt River till vinter. Jag valde ett par marinblåa som hette snö. Dom håller värmen även i vinterrusket och kommer att bli kanon till dagis. Skönt att ha det gjort. Fram tills dess så kör vi vanliga gummistövlar med sockor. Detta var faktiskt första gången jag handlade på campadre. Hoppas jag blir nöjd :) 
 
 
River fick ett par marinblåa i lika modell som dem vita här på bilden. 

Kommentarer
Postat av: Sofie Svedin

Dom stövlarna är toppen, Juni har också ett par Snö. Till vintern är dom kanske ingen höjdare här uppe men absolut på senhösten :)

2012-08-22 @ 18:10:17
URL: http://crystorm.devote.se
Postat av: Sandra

Mysig blogg du har ♥ Fina bilder!

Vad tillbringar du dagen med ?
Kram

2012-08-22 @ 21:08:32
URL: http://saandrasdagar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0