Vecka 19

Onsdag idag, vilket betyder veckobyte. Idag går vi in i vecka 19 jag och pyret. Både han och jag växer, logiskt nog! ;)
 
Ytterligare en dag som gått f.o.r.t. Jag "råkade" väcka River under hans vila för att vi skulle hänga med mormor in till stan. Det får man ju sota för resten av dagen, men jag tänkte att han borde vara pigg efter 2,5 timme men icke. Nu gäller det bara att få honom att hålla ut iallafall 2 timmar till innan vi kan sova för natten :)
 
Vi har varit in och storhandlat mat, det var så tomt i kylskåpet att vi inte ens hade bröd imorse. Ingen större skada då River inte är så mycket för mackor men jag som måste ha mina mackor hade abstinens ungefär hihi. Nu har vi laddat upp iallafall och det är ju alltid skönt, och ganska ointressant att läsa om kanske ;-) Vi hann även titta lite på tapeter till lillebror. Ingen stress med det men när mamma ändå kollade så kikade jag lite. Hittade några som jag blev helt kär i men mer om det senare. Nu laddar vi för pappsen hemkomst här hemma. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Så fin du e

2012-08-29 @ 16:40:01
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Vad fin du är med din mage <3
Håller med dig, kände också Alexander mer och tidigare än denna graviditeten.. annars brukar det ju vara tvärtom har jag hört!
Man vill ju känna riktiga rörelser och sparkar nu ju! ;)
Kram

2012-08-29 @ 21:35:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Nina

fin du är :D

2012-09-04 @ 11:00:24
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0