Dragningar..

Godmorgon! ♥
Då var första advent här. Vi har inte ens kommit så långt att vi tänt det första ljuset än. Pappan i huset jobbar, så vi gör det ikväll och kör lite adventsmys då istället :) Igår var det världens längsta dag. Jag hade starka sammandragningar HELA dagen. Klockade dom till och med ett tag då jag blev lite nervig och dom kom verkligen hela tiden. Det var först sent igår kväll som dom la sig lite och nu har det varit lugnt hela natten och morgonen. 
 
 
Det var julmarknad här nere på byn igår och vi tog oss ner en sväng. Jag ville ut och gå lite för att se om det skulle ge sig eller inte och River skulle spana efter tomten. Det snöade på bra och vi kom hem kalla och goa :) Idag är det -13 här och River står i hallen med skor och tjatar om att gå ut. Jag fryser av tanken men ska nu leta fram massa varma kläder och följa med ut.
 
Adventskram! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbigt nu när sammandragningarna blir allt mer intensiva...

Hoppas ni får en bra dag, trots kylan - har en tjej som tjatar om att åka pulka hör med

2012-12-02 @ 10:08:39
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0