Hej Söndag.

Godmorgon andra advent! ♥

Eller ja, det är väl förmiddag nu kanske. Vi är så trötta här idag. Lillen är sååå förkyld att han knappt kunnat sova för sin täta näsa. Lider med honom. Jag sover inte heller så bra eftersom kroppen är så rädd och orolig hela tiden nu. Känner mig mer eller mindre som ett vrak :( Tur det snart är dags för dagens vila hihi..
 
Vi har ju helt glömt bort att tända det andra ljuset idag.. Det måste vi ju göra såklart :) 
 
Och på tal om något helt annat.. Trodde min telefon hade gett upp imorse. Den gick inte att ladda men som tur var verkar det bara vara laddaren som är trasig. Måste köpa en sån DIREKT när butikerna öppnar imorgon. Man är ju nästan handikappad utan telefon.. Inte minst nu som höggravid och redo för allt hihi. Det är ju galet hur beroende man är av sina tekniska prylar. Min iphone är mitt allt, typ haha. På den har jag ALLT! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, så är det verkligen. Min blev stulen för några månader sen och oj vad borta jag kände mig. Vad gjorde vi innan iPhone? :)

2012-12-09 @ 12:59:46
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Oj inte roligt att sladden gått sönder, men tur att det bara var det =)

2012-12-09 @ 22:20:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Marie

Vilken fin adventsljusstake, enkel och stilren! Man är verkligen handikappad utan mobil, min håller på att ge upp på riktigt och jag kan inte få en ny förren i januari när jag kan förlänga abonnemanget! Skönt att det bara är laddaren det är fel på hos dig i alla fall!

2012-12-10 @ 16:11:41
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0