Känslor..

Åh, det är SÅ mycket känslor och utbrott av olika slag som kommer från den lilla kroppen just nu. Det är tufft. Det är många gånger jag känner hur tårarna bränner bakom ögonen då det blir för mycket, men om det är jobbigt för mig så är det ju inget motför vad det är för den lilla kroppen. Vi fick iallafall en timme utomhus innan trotset tog över den lilla kroppen och vi fick gå in. Vi hann skotta undan lite och någon är ju mer envis än den envisaste och gav sig inte förrän varenda litet snökorn var borta från bilen, ungefär hihi. ♥ Är det nånting som jag älskar med River så är det att han redan nu, som så liten är så envis och har ett jävlarenamma utan dess like och genomför allt han gett sig in på fullt ut. 
 
 
Nu har vi ringt mormorn för undansättning. Det får bli en tur till stan. Jag måste hitta tomtekläder åt River och efter att ha gått igenom alla bebiskläder igår så måste jag även köpa en varmare mössa åt pyret. Har ingen aning om vart alla Rivers har tagit vägen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Låter som en härlig 1a Advent :)

2012-12-02 @ 12:17:40
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0