Nya kuddar..

 
Jag fyndade två stjärnkuddfodral från gripsholm på Campadre. Passade jätte bra in på vår säng och vårt svart/vita sovrum..
 
Just nu ligger en varm och sjuk liten kille och vilar på sängen. Det går ju lite upp och ner. Feber ena sekunden, pigg den andra.. Att vara i famnen är ju extra härligt sånna här dagar. Jag har försökt att röja undan liten här men hann bara till sovrummet och sen satte mina sammandragningar/värkar igång.. Är livrädd för dom jäklarna, och att dom ska tillta så jag lägger mig raklång på soffan.. Att bo i ett kaos i en dag till överlever vi nog =)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Lifebyme

Superfina! Och vad fint ni bäddat, här slänger jag ut täckena och sen är jag klar :P

2012-12-27 @ 13:58:59
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Sara

Vad fint ni har det i sovrummet! Jättefina kuddar ;)

2012-12-29 @ 09:19:44
URL: http://frutyrberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0