Utan tv och internet..

Igår firade vi andra advent med att klä julgranen.  Ganska roligt tyckte River, speciellt roligt var det ju att spela fotboll med julkulorna.. Tur vi köpt plast hihi. En kula hade vi i glas och det var en kula med "min första jul" textat på den. Den fick River förra året och det var väl tänkt att den skulle sparas som minne och att River varje år skulle få hänga upp sin egen kula i granen. Den tanken sket sig ganska fort då även den fick agera fotboll.. Krasch.. Tusen bitar.. Jag och Marcus suckade och sen var det bara att glömma den ;)

 
Nu har vi precis kommit hem efter en dag på vift. Det är verkligen tungt för mig att bära/leka med River nu. Jag kan liksom inte längre sätta honom på höftet eller liknande, mina höfter är ju borta för längesedan hehe, så det är sååå tungt nu. Nu är vi trötta och ska äta middag. Varken tv eller internet funkar här hemma idag. På tal om att vara beroende av sådana grejer hihi, men gud så tråkigt det är. Internet fungerar ju just nu som ni kanske förstår eftersom jag skriver här, men det är hackigt.. River som alltid avslutar sina kvällar med barnis har lite svårt att förstå varför i sjutton det inte går att få igång.. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara och Charlie

Mys med gran! Vår ska få stå på balkongen i år (om vi hinner få upp den innan vi åker bort före jul) så hoppas att kulorna får sitta kvar där :P

Håll ut, inte långt kvar nu! Kram

2012-12-10 @ 21:40:37
URL: http://sarasland.com
Postat av: Jossie

Hahaha! Vissa saker blir inte som man tänkt sig ;)

2012-12-11 @ 12:00:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: caroline

Förstår vad du menar med att det är tungt. Robin vart bortrest en 9dagar när jag var höggravid med nia och hade bennie hemma. Han kom hem när det var tio dagar kvar till bf.

2012-12-11 @ 12:01:48
URL: http://misslin.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Attans med att den gick sönder! Ska bli kul att se hur katterna och Alexander vänder upp och ner med granen i år.. får spänna fast den med fiskelina varje år haha :P

2012-12-12 @ 20:47:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0