Vecka 35..

Åh, idag har det varit en bra dag!! Vi har haft en hemmaeftermiddag med River, en vanlig vardag och det har jag saknat så mycket! Det har bara gått två veckor sedan vi började ränna på sjukhuset fram och tillbaka men det känns som det gått två år sedan vi senaste hade en vanligt kväll hemma.. Så ja, det uppskattades enormt. 
 
 
Idag är det också en ny graviditetesvecka. Jag hade ju gett upp det där med att räkna och liknande men läkarna proppsar ganska hårt på att man ska fortsätta med det. För fram tills förlossningen så är det ju en helt vanlig graviditet. Så ja, jag får väl lyda. Idag går vi alltså in i vecka 35 och min mage är såååå stor och tung.. Och även om dom tömt nästan en halv liter vatten från mig så är den fortfarande sprängfylld.. Dom vill ta en halv liter till men det vettefan alltså. Det var verkligen det obehagligaste jag gjort på länge, om inte någonsin. Just nu känns det som att jag hellre har en sveda i magen pga att den är så full än att behöva göra det där igen.. Men men, vi får se. Det är på två vis också.. Mycket vatten kan göra att förlossninge startar tidigt och det vill jag inte, inte innan jul.. men även en tömning kan reta igång det.. Sen vi gjorde tömningen i söndags så har jag haft lite små värkar hit och dit, så nja.. Jag vågar inte.. Vill inte hellre än att få något att säga till om i det, och isf älskade unge så vill jag gärna att du stanna där inne till efter jul för nu vill mamma bara få en lugn julhelg med din fina storebror ♥

Kommentarer
Postat av: Sara F

Finmagen <3 Håller tummarna för att han kommer efter jul som ni vill. Massor av kramar

2012-12-19 @ 23:11:14
Postat av: Anna

Fina fina mage! :) skönt att ni fick en bra dag! Hoppas förlossningen inte sätter igång ännu.kram

2012-12-19 @ 23:29:09
URL: http://frokenstockholmare.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin och Bebis i magen

Jäklar vad din mage växt OCH sjunkit! Jobbigt med så mycket fostervatten, hoppas det inte känns alltför jobbigt. Snart är ju julhelgen förbi och lillebror kan komma :)

2012-12-20 @ 08:02:30
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Matilda

Vad skönt att ni haft en bra dag, det förtjänar ni!

2012-12-20 @ 11:58:43
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Fina fina magen <3

2012-12-20 @ 21:55:23
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Sara

Ni förtjänar verkligen en fin jul trots det hemska! Hoppas att ni får en så fin jul ni kan i allt detta. Kramar!

2012-12-21 @ 12:11:28
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0