Åh, vaaaaaaaaaaaarmt!!

Jag behöver ett svalkande dopp... NU! 
 
Alltså jag och solen.. Nej, vi är inte vänner :p Åh, jag dör vad varmt det är!! Jag är nog den enda i landet som ber till gud om några dagar med lite moln och kanske en lite svartare himmel.. Iallafall lite vindare eller kallare luft en stund om dagen iallafall. De senaste timmarna har jag öppnat upp altandörren så har River fått varit ute där, för jag kan inte vara ute en minut till.. Fy tusan.. Flyter ju bort snart :-)
 
Nu räknar vi ner de sista minuterna innan pappan kommer hem. River är så pappig att vi knappt tar oss igenom dagarna.. Det är rop på pappa hela tiden och många gånger letar han igenom hela huset efter honom.. Igår morse hittade han pappas snusdosa på hallmöbel och bröt ihop. Han grät och grät samtidigt som han ropade på  "paaaaaaaaapppa".. Usch, ganska hemskt och ledsamt, men det är ju tur att pappsen alltid kommer hem till slut iallafall =) Och lite skönt med en pappig kille efter 1,5 år med mammighet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du rä verkligen inte ensam om de där med värmen! Lite moln får det gärna komma! Hatar värmen men ibland tvingar jag mig vara ute i solen endast för att få lite färg :P

2012-07-06 @ 10:56:01
URL: http://www.lilllaangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0