Boring..

Dagens middag.. Man tager vad magen vill ha ;-)
 
Godkväller från en mamma utan nästintill socialt liv, just nu! Grabbarna är iväg på kalas och jag ligger hemma på soffan. Jag känner mig så tråkig och grå men så är det ju, jag kommer igen =) Förlåt om det är mycket gnäll just nu.. Fast egentligen är det ju inte gnäll, bara sanning haha men det kan ju bli tråkigt i längden att läsa om. 
 
På tal om det så tänkte jag höra om någon har koll på om statistiken på blogg.se också buggar nu för tiden? Eller har bara över 100 pers tröttnat på mig bara sådär över en dag?! Tråkigt isf, hoppas ni hittar tillbaka när jag blir lite roligare igen :-) Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

haha härlig middag!

2012-07-04 @ 19:24:13
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0