Bortanatt

Hallå där ute.. :) det händer inte så mycket i vårt enkla liv. River har gjort sova borta premiär, hos farmor och det gick ju kanon, såklart! Jag har ju varit lite nojjig med att släppa han över natten tidigare. De har nog mest berott på att han fortfarande kan böka och vakna på nätterna. En annan anledning har ju varit att jag och Marcus aldrig varit iväg över natten och när vi ändå är hemma så har jag inte sett någon anledning till att lämna bort River. Nu behövde den här sega mamman verkligen sova en helnatt, en hel morgon och bara ligga på soffan en dag så då kändes det rätt. Och det gick ju som sagt bra. Han verkar inte ens ha saknat mig då han sket totalt i mig när jag stod med öppna armar och väntade på en kram när han kom hem ;-) ett bra tecken.


Kommentarer
Postat av: Nikita

Håller med , ja skulle velat haft en blå till Albins rum med :-)

2012-07-12 @ 09:32:29
URL: http://Nikital.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Tusen tack! :) Så söt son ni har! Kram

2012-07-12 @ 16:56:58
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0