Kladdkaka med apelsin..

Mumma..
 
Igår bakade jag en underbart god kladdkaka.. Helt vanlig kladdkaka som jag sedan "klädde" med apelsinkrokant.. Det blir sååååååå gott när chocklad över sedan stelnar och blir knaprig tillsammans med den frasiga toppen.. Mumma.. 
 
Sitter och äter en bit nu till frukost. Lillen är ute på en halvblöt promis med mormor. Skit väder är det.. Men jag njuuuuter.. Nu slipper man få ångest för att man inte orkar vara ute och leka med sin vildning :-) Svalt och skönt är det också.. Underbart :-) Kram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så gott det där såg ut! Mitt chokladsug blev ju inte mindre om jag säger så.. ;)

2012-07-10 @ 20:09:44
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

åååh, det där såg så gott ut, älskar apelsin krokant!!! :D
Trevlig helg <3

2012-07-13 @ 08:50:01
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Karin

Den såg god ut:)

2012-07-19 @ 18:01:52
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0