Nobels testamente..

Grabbarna i familjen tog en sväng ner till badet för att göra slut på battierierna i en liten kille som bara varit hemma och lekt idag. Det funkar ju såklart det också, men dagen blir lång för River så därför åkte dom iväg och rastade ett tag nu :) Jag däremot ska göra tvärtom. Kasta mig på soffan och försöka ladda batterierna. Tänk om man hade det problemet River har, att man behöver göra slut på energin, istället för att hela tiden sakna energin. Ibland önskar jag faktiskt att vi kunde byta hihi. Jag tänkte jag skulle slötitta lite på Nobels testamente igen.. Svenska kriminalfilmer kan jag ju se hur många gånger som helst, efter varandra.. Inga problem. Lika bra varje gång och jag är så glad att det kommer något nytt nu när Beck, Wallander och liknande är slut :( Buhu.. 
 
Dags att breda ut sig. Kram så länge! ♥
 
Tidigare i veckan på badet. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar att jag oxå behövde göra av med energi istället för att behöva vila upp mig hela tiden!! Såg nobels testamente igår, riktigt bra faktiskt:)

2012-06-24 @ 22:42:20
URL: http://johannalilja.devote.se
Postat av: Johanna

Önskar att jag oxå behövde göra av med energi istället för att behöva vila upp mig hela tiden!! Såg nobels testamente igår, riktigt bra faktiskt:)

Svar: Eller hur? Visst hade det varit underbart? :)
Mandy & River

2012-06-24 @ 22:42:42
URL: http://johannalilja.devote.se
Postat av: Rorree

Badet på onsdag om det är fint väder??? :D

Svar: Deal :)
Mandy & River

2012-06-25 @ 13:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0