Vår Fredag..

Hemma efter en hel dag nere på badet. Det har ju inte varit sådär jätte varmt men Rivertog sig några dopp ändå. Jag frös av att bara titta på honom. Nu är grabbarna hos Marcus pappa och jag gissar på att River kommer somna gott senare då det varit en fullrulledag. 
 
Ingen badkruka inte..
 
River sov 1,5 timme efter lunch så mamman låg på filten och mumsade i sig detta. Härligt! 
 
Mellanmål i form av smoothie. Viktigt att ladda batterierna. 
 
Nu blir det soffläge.. Måste verkligen vila upp mig inför morgondagen haha. Det blir en tråkig städdag då vilket verkligen behövs. Det är så stökigt här så att jag nästan dör, men ikväll orkar jag bara inte.. En städhjälp som kommer en gång i veckan skulle ju vara drömmen..
 
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0