Ändringar

Fina blommor som jag fick av mina killar tidigare i veckan.

Redan fredag. Känns ganska knasigt med helg redan då det varit helg mitt i veckan. Ska försöka njuuuta men har hört att det ska snöa i helgen? Det kan väl inte vara möjligt? Jag ska iallafall starta denna fredag med ett besök hos läkaren. Något jag borde gjort för längesedan. Men är man stolare än tuppen så drar man ju ut på sånt där när man ska visa sig svag. Värsta känslan. Men nu kan det ju bara bli bättre, förhoppningsvis. Nu ska jag få tillbaka min ork, orken till att vara världens bästa mamma för min son. Allt för min prins ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas det går bra!

2012-05-04 @ 11:36:25
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Jag håller tummarna för att det gick bra!

2012-05-04 @ 21:56:05
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0