Från mobilen

Hej vänner. Jag är och hänger runt lite i Sundsvall med min mor. Vi spanar i butiker och lite sånt. Jag kikar in lite snabbt från mobilen och säger hej tänkte jag. Jag hinner aldrig med datorn längre känns det som och jag blir lite bloggstressad känner jag hehe. Speciellt när jag ser att färre och färre följer mig via bloglovin hehe. Vad tycker ni? Föredrar ni bara datorinlägg med bättre bilder och text eller föredrar ni en blandning av mobil och datorinlägg? Jag själv föredrar en väluppdaterad blogg, sen bryr jag mig inte så mycket om på vilket sätt den uppdateras.. Vad känner ni?:) kram så länge, nu ska vi göra ett sista ryck här :)
-


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj vad den där bullen såg god ut! Angående uppdateringar och hur du uppdaterar så är det bra som det är. Släpp bloggstressen ;)

2012-05-01 @ 19:15:37
Postat av: Mandy

Hahah den där bloggstressen plågar mig ofta., sjukt fjantigt alltså :p

2012-05-01 @ 19:56:59
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin och Bf 120709

Så länge det är inlägg är jag nöjd. Men märkt på min blogg med att det sjunkit, kanske beror det på det fina vädret eller så har man väl blivit tråkig ;P

2012-05-01 @ 22:28:10
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är kvar! :)

Jag bryr mig inte alls om det är mobilinlägg eller datorinlägg, och jag bryr mig inte om du uppdaterar fyra gånger per dag eller en gång i veckan :)

2012-05-02 @ 21:29:32
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0