Maxi igen..

Hej på er alla fina! ♥
Första gången på flera dagar som jag har tagit upp datorn. Jag kommer ju ganska långt med min iphone men datorn är utan tvekan ett av mina största beroenden, så det har varit skönt att känna att man överlever några dagar utan hihi ;)

Kul att många av er gillade klänningen jag visade igår. Det är sååå fin.. Här kommer lite bättre bilder som är tagen med kameran.. Visar även en sjal som kom i samma leverans. Superhärlig och fin. Marin och stjärnor är en favorit här :)


Jag gillade den så mycket
att jag kunde inte låta bli att köpa en rosa också. Jag köpte även dom randiga som jag visade bild på i helgen men dom gillade jag inte alls. Dom var lite för tajt och kort för mig men annars superfina.


Klänningarna kommer från lager 157 och dom säljer just nu alla maxiklänningar för 100 kronor!!
Ja, det är faktiskt sant.. Så billiga är dom :D In och shoppa på er underbara klänningar till sommar vetja! :)

Nu ska jag fortsätta städa bort byggdamm här och efter det visa lite bilder från vårt nya vardagsrum :)  och btw. Marcus busar med River där bakom.. Om ni nu undrade vad han höll på med ;)

Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

TACK !! Den hellånga röda och en randig på väg hem till mig också ! =) KRAM

2012-05-16 @ 18:37:32
URL: http://magmar.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Hahaha jag la inte ens märke till Marcus förrän jag läste att du skrev om honom! :) Superfin klänning verkligen! Vet dock inte hur bra jag skulle passa i en sån :S Hur lång är du och vilken storlek har du på din (om jag nu får fråga det :P)

Kram

2012-05-17 @ 06:46:19
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0