Bas mitt i natten..

Hej mitt i natten! ♥ 
Det är kanske inte natten för många men för en småbarnsförälder som mig så går jag på övertid nu hihi. Har fastnat i soffan med mysiga sammandragningar och försöker trötta ut mig själv vid datorn. Höll på att bli lite galen imorse när jag skulle klä River till dagis. Han behöver långärmade tröjor och det är NU! Så jag satt mig vid lindex och spanade lite. Hittade lite enklare baströjor som han behöver och även en pyjamas som givetvis den biltokiga pojken ska ha hihi. 
 
 
 
Dessutom så får man nu 30 % på hela beställning + fri frakt från Lindex, så det får bli mitt mitt-i-natten-tips till er :) Nu ska jag försöka sova. Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur fick du tag på 30% rabatten?

2012-11-29 @ 11:32:58
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Ni hade bestämt er iaf va? Än är det ju ingen brådska (om det inte är lång väntetid) men ändå skönt att ha den på plats:)

Elliot är med i stoooort behov av mer långärmat, dom går ju åt som smör på dagis där det kladdas och smutsas ner, haha. Och så har han ju en proppad korg där också med extrakläder. Vill gärna ha lite färg också då jag tror Elliot gillar det bättre än allt grått, svart, vitt och marint jag envisas med att köpa, hihi. Ska spana in Lindex pronto. Tack för tips! (pyjamasen vill nog elliot vääääldigt gärna ha, köpte en på åhléns häromdagen med motorcyklar på, marinablå byxor, och vit tröja med marina moppar på, mkt poppis, hihi)

2012-11-29 @ 12:03:47
URL: http://hannaz.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Fina saker!
Lindex och KappAhl är favoritbutiker på fina barnkläder :)

2012-12-02 @ 21:04:35
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0