Dagens..

Fullproppad med H&M.. som alltid =)
 
Nu skriver den här mamman med brinnande fingrar. Måste vilken sekund som helst åka till jobbet.. Tur att jag får Ronja-sällskap idag.. De få timmarna jag jobbar har en förmåga att gå väldigt segt när man sitter rakt upp och ner ensam :) Har iaf haft två mystimmar mellan dagis och nu jobbet med River. Älskar när han är vaken när jag hämtar honom på dagis. Det händer typ aaaldrig, så det är skönt att se hur glad han blir när man kommer :) nej, som sagt. Nu måste jag nästan springa.. Kram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusan så fin är du! Snygg outfit som passar sig som handen i handsken :) Kram!

2012-11-13 @ 19:35:15
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

H&M är bra ;) Jättefin outfit! :)

2012-11-13 @ 20:04:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0