Förvärkar??

Fytusan vilken natt det här blev! Jag vaknade redan vid 12 tiden av att jag hade en sån jäkla mensvärksliknande känsla. Jag låg och vred på mig och försökte somna om, det gick inte. Vid 2 gav jag upp och började vanka runt här hemma. Kunde inte ligga eller sitta ner, så jag fick gå runt, runt.. mitt i natten. Det släppte inte så jag blev uppe hela natten.. Lyckades somna en timme efter att Marcus åkt till jobbet innan River vaknade och efter det hade det släppt lite..
 
 
Nu har jag lämnat lillen på dagis och efter den promenaden kom det tillbaka lite igen. Googlar såklart litegrann och vad jag får fram så är det nog förvärkar och det ska ju vara vanligt när man kommer in i 30e veckan, så det är ju antagligen helt normalt. Ska ta en alvedon nu och äta en rejäl frukost och sen ska jag krypa ner och försöka sova ikapp lite.. Förhoppningvis släpper det lite sen :) Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbigt med så kraftiga förvärkar:(. Hoppas dom lugnar sig! Du får vila ordentligt och ta ett varmt bad/dusch. Kram

2012-11-14 @ 10:10:41
Postat av: Sara

Ja ta värktablett, fy vad jobbigt! Jag hade med jättemycket förvärkar med Junie. Hoppas du får sova lite. Kram!

2012-11-14 @ 10:13:38
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

jobbigt! men hoppas du hinner sova ikapp lite nu när lilleman är på dagis =)
ja fick oxå förvärkarna tidigt med Linus mkt tidigare än när Vincent låg i magen

2012-11-14 @ 12:25:52
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Usch jobbigt med förvärkar.. de kan ju hålla i sig så länge me innan bebisen vill titta ut.
Hoppas det släpper lite! Kram

2012-11-14 @ 21:33:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Måste ju ändå säga mer gärna förverkar än igångsättning vecka 42 ;)

2012-11-15 @ 13:13:55
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0