Förvärkar?!..

Vi spenderade som sagt eftermiddagen hos min mor där vi åt jätte god mat och halloween tårta till efterrätt. River fick sig en spökmaräng till efterrätt som han tyckte var lite obehaglig.. Spöken är ju läskiga hihi.
 
Lite instagram/mobilbilder från dagen..

Marcus är på en fest ikväll så jag sitter med en godiskål i soffan och mest är. Ganska lugnt och skönt tycker jag. Vet ni vad förresten? Idag fick jag något som jag tror var förvärkar! Jag vet inte alls, då jag inte vet hur det ska kännas men som omföderska som har man ju sina aningar hihi.. Det kom som världens smärta i ryggslutet och satt i 30 sekunder och jag fick verkligen andas och böja mig ner för att klara av den.. Sen tog det ungefär 15 minuter sen kom det en likadan.. Superläskigt men väldigt vanligt som omföderska har jag läst. Och även om det är ett tag kvar nu, så är det ändå skönt och lite tufft att känna hur kroppen gör sig redo. Nej, nu ska jag se filmen på 4an och dricka portello ur vinglas för att känna mig lite festlig jag också hihi! Kvällskram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0