Inre stress..

Dagens mami med leggings med hål mellan benen, onda skor och gult, skitigt hår hihi.
 
Hej på er! ♥ Vi börjar äntligen krya på oss lite helt och hållet efter all magsjuka och liknande. Jag kände mig rätt pigg idag så jag åkte iväg och försöka uträtta lite ärenden. Bland annat så försöka jag hitta något finare att ha på mig i helgen när det väntas dop och fest, men tyvärr utan resultat. Hittar ingenting! Så tråkigt, men jag får försöka hitta nån trasa här hemma, det viktigaste just nu att det sitter bekvämt över magen och det mesta spänner mest faktiskt hehe. 
 
Försökte även göra klart lite klädköp till bebisen. Lite kläder i storlek 50 som ska med till BB och en skötväska. Jag tror jag snart dör av "inför bebisen" stress. Vi har liksom inte ens köpt en vagn än. Och jag har noll koll på vad vi har och inte har. Och inte nog med det så kommer det ju en jul nu och det är ju alltid lite stress med det, så jag vill så gärna ha koll på allt innan jul, så jag sedan bara kan slappna av och vänta in bebisen. Det är inte direkt lättare att slappna av när barnmorskan säger åt mig att vara redo lite tidigare än beräknad utifall.. Fy tusan.. Åh, dumt att stressa upp sig, men jag tror det är ganska vanligt för den gravida =) Marcus tror vi har all tid i världen.. Morr =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Beställde inte ni en syskonvagn ?

Svar: Nej, vi har inte gjort det än :)
Mandy & River

2012-11-22 @ 18:51:24
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis & Konstantin

Haha det där med att man tror att man har all tid i världen och tar allt som det kommer måste verkligen vara någon killgrej. Min pojkvän har precis samma tankesätt. Nedrans killar alltså :P

2012-11-22 @ 20:28:42
URL: http://annaceciliat.blogg.se
Postat av: Ida med bebis i magen<3

Åh jag vet att det är lätt att säga men försök njuta! Jag stressar också över att jag inte stressar och att inte allt är klart, har dock några fler veckor på mig än du men jag kommer nog vara i samma sits.. Du är så fin så tänk inte så! Kramar!!

2012-11-22 @ 23:51:56
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0