Magsjuk

Usch, här hemma har vi en liten kille som fått magsjuka.. Det började inatt och nu är vi i fullgång med eländet. Jag tror aldrig jag haft magsjuka faktiskt.. Inte på väldigt många år iallafall och inte något som jag minns.. River är iallafall pigg mellan olyckorna och ville till och med äta en till macka nu, så det verkar ju bra :) 
 
 
Nu kommer mormorn snart med magsjuke-mat-leverans.. Ni vet lite blåbärssoppa, glass och vindruvor ungefär.. Sånt som oftast går ner i den lilla magen om inget annat vill.. Och sen blir det barnfilmer och kurering hela dagen för oss! Kram! ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

usch magsjuka är inge roligt! hoppas han kryar på sig snabbt å ni slipper ligga i de sen :(

2012-11-16 @ 12:03:06
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: E - Gravid i v 35 ♥

Hej! Du har fått en utmärkelse i min blogg!

Nej, inte magsjuka. Hoppas sötnosen kryar på sig. Kram

2012-11-16 @ 19:08:31
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0