Problem..

Alltså, jag har verkligen fått problem.. Klädproblem. Och inte bara på en ytlig och fåfäng nivå utan problem på riktigt. Det finns inga kläder som täcker min mage längre. I övriga kroppen så kan jag fortfarande ha allt som innan, men just tröjor som ska täcka magen det går inte!! Idag provade jag några tröjor i storlek 44/46 och inte ens dom, som sitter som en säck på övriga kroppen når runt magen, och då snackar vi långa tunikor som i vanliga fall hade räckt en bra bit ner på benen.. Att sätta på sig Marcus tröjor som är lite större än mina funkar inte, det har inte funkat på många veckor. Hur jag än beter mig, och även om jag sätter en sån där liten kort kjolliknande sak under så hjälper det inte, dom går inte heller runt magen i den största storleken. Vad tusan ska jag ta mig till? Jag lär knappast bli mindre på dessa 10 veckor. Hur kunde magen blir så rund och stooooor? Redan..
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Jobbigt problem :)

2012-11-19 @ 16:22:08
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Frida-Mamma till Lloyd

Åh vad jag känner igen mig nu ;)
Jag bodde i leggings hela graviditeten och försökte bara hitta långa tunikor och tröjor. Cubus baslinnen är jättestretchiga och mycket längre än Gina Tricots. H&M Mama har ju fått in jättefina kläder nu också, så där borde du kunna hitta något! :)
Sen hade jag turen att hitta "nattlinnen" på Cubus och KappAhl, dom var långärmade, stretchiga, och knälånga (men med stor mage och rumpa blev dom lite kortare och passade perfekt till leggings).

Hoppas du fick lite hjälp! :)

2012-11-19 @ 20:54:01
URL: http://fridatorngren.com
Postat av: Johanna - Life by Me

Usch vad jobbigt det låter!
Hoppas du hittar något som passar.
Har du kikat på gravidtröjorna från Boob? De är ganska långa, en del av dem.

2012-11-23 @ 20:33:53
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0