Slaskigt..

Godmorgon! ♥ 
Har precis hoppas i pyjamasbyxorna, krypit ner under täcket med ett stort glas blåbärssoppa och tänkte tina lite efter den sliskiga och blöta promisen till dagis. Blåbärssoppa alltså, det godaste jag vet. Skulle kunna dricka flera liter varje dag. Och på tal om slisk. Blir det nån vinter i år tro? Idag snöade det på bra när vi gick till dagis, eller ja snöblandat regn var det väl mer.. Nu är det slut och endast mest regn. Det är fortfarande varmt men kallt ute så att säga. River invigde vinteroverallen idag iallafall då han tydligen frusit i sin skaloverall+ fleece igår.. Stackarn. 
 
 
Och på tal om vinterkläder så kom min mamma-vinterjacka för någon vecka sen. Äntligen. Älskar modellen även om jag mest känner mig som en svart påskägg i den haha. Men den sitter perfekt över min kula och jag kan till och med röra armarna i den hihi, det kunde jag inte i min "vanliga". Och snälla.. Om det finns nån teknisk där ute, snälla hjälp mig med bilderna.. Jag börjar utan att överdriva nästan gråta varje gång jag ska ladda upp bilder här. Dom förstörs ju. Jag har dom i rätt storlek i jämförelse med vad jag laddar upp dom i så att säga.. Men varför bli dom korniga och suddiga när dom kommer upp i collage form? Tusan också, är huvudet dumt från bloggen lida ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att dina bilder är jättefina ändå :) Fint tagna, jag märker inte av något konstigt :) Kram

2012-11-28 @ 17:01:15
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Vad är collageform för något? Jag fixar alltid storleken på bilderna inne på ps och sen bara laddar in på bloggen (sätter ihop bilderna inne på ps också)

2012-11-29 @ 21:59:49
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Hanna

Jätte fin i jackan är du:) är de den från hm? Hur är den i strl? Har funderat på den jag oxå:) kram Hanna B

2012-11-30 @ 10:38:56
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Använder du photoshop så gör såhär; gör collaget/spara bilderna i den bredden du laddar upp dom på i bloggen och sen ska du trycka"spara för webb" istället och spara dom som PNG24, det är det bästa du kan göra :)

2012-12-04 @ 12:52:45
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0