Smittad??

Kvällen igår var allt annat än rolig! Shit vilket dåligt humör jag fick och allt för några vidriga kommentarer. Snacka om att påverkas.. Men sen är ju inte hormonnivån låg i min kropp just nu heller, så det gjorde väl sitt till också hihi. Men som Marcus sa; Vi vet ju vi hur det ligger till och sen spelar det ju noll roll vad andra tycker eller tänker :)
 
 Skönaste mammatröjan hittar ni här. Och sen lite tandkräm på benet. Så går det när River hellre har tandtroll än att öppna munnen hihi..
 
River har ju tagit sig igenom sin 48 timmars gräns efter sista kräkningen så idag är han på dagis och leker. Tyvärr verkar det som om att jag har tagit över bacillerna nu. Känner mig galet risig i magen och mår illa som en gris. Lite svårt att tolka då jag fortfarande kan må sjukt illa i graviditeten, men jag har ju mina misstankar att det är min tur nu. Trääligt. Ska ladda upp med coca cola och dricka massor med avslagen sådana och blåbärssoppa.. Tiden för sjukdom finns INTE denna vecka och speciellt inte i helgen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å stackars! Lider med dig och håller tummar och tår att du inte blir dålig!

ang tidigare inlägg så är ju alla magar olika och det är så konstigt vilken frihet folk tar sig att kommentera och bedömma ens kropp så fort det växer en liten, eller stor, där inne! ;)Tycker du är fin iaf... Mamma-kläder då? de täcker inte heller ordentligt?

2012-11-20 @ 10:41:19
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Fin du är! Usch hoppas det inte blir så mkt av magsjukan :( Skönt att River mår bra igen! Kram

2012-11-20 @ 21:47:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: mille

jag tycker du är jättefin. alla är vi olika :)

2012-11-21 @ 18:11:48
URL: http://meland.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Så fin du är!

2012-11-23 @ 20:49:10
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0