Sovmorgon!!

 
God"morgon".. ♥
 
Eller ja förmiddag kanske.. Fast här är det nästan morgon då det var en viss liten kille som sov till 8 idag (!!).. Gissa min förvåning när jag kollade på klockan.. Det var ju bara upp och skutta direkt för att hinna till dagis.. Det är faktiskt andra dagen på rad vi vaknar när klockan närmar sig 8.. Kanske kommer vändning nu.. Jag hoppas inte för mycket hihi..
 
Nybadad liten med välling och redo för natten igår kväll..
 
Jag känner mig lite som en ny människa.. Nu bökar vi ju fortfarande på nätterna och jag drömmer så sjuuukt jobbiga drömmar, men nån extra timme på morgon + järntabletter har nog gjort sitt. Jag skulle fortfarande kunna lägga mig och sova nu då tröttheten alltid finns där, men den är inte alls så extrem som den har varit de senaste veckorna.. Man kan ju hoppas att man får några dagar/veckor där man får känna sig lite pigg nu :) Det skulle kännas kanon! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilken fin bild på honom.
Skönt att du känner dig som en ny människa. Jag måste med börja äta järntabletter tror jag, trots att jag inte är gravid. Jag är så överdrivet trött och jag har ingen aning om vad det kan bero på.
Kramar!

2012-11-13 @ 12:50:18
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

fantastisk bild!!

2012-11-13 @ 20:48:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Johanna - Life by Me

Vilken himla fin bild på honom!
Vi har faktiskt också fått sova längre på morgnarna nu. Kanske är det mörkret som gör det? Hur som helst så är det ju skönt!

Svar: Ja, det kunde ju ha varit mörkret.. Dock så vände det tillbaka för oss ganska snabbt hehe ;)
Mandy & River

2012-11-14 @ 20:40:17
URL: http://lifebyme.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Här har det inte vänt än, men imorgon börjar dagis om efter en lång och ledig helg (fre-mån) så vi får se hur det blir i veckan :)

2012-11-19 @ 21:49:32
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0