Troll + Bm besök..

Idag var det trollfest på Rivers dagis så imorse lämnade jag av ett mycket sött troll i sin superfina trolldräkt som hans farmor sytt åt honom :) 
 
 
Själv så har jag varit till BM idag. Höjdpunkten i livet just nu hihi. Så skoj att få gå dit och mäta, väga och lyssna.. Vi får nog en stor bebis denna gång. Jag ligger jätte långt över kurvan. Med River låg jag på normalkurvan och då vägde han "hela" 3400 två veckor innan bf.. Nu ligger jag över den översta kurvan, alltså på gränsen till för stor för min gravidvecka, så jag gör mig redo för en liten klump denna gång. Smärtan ska vara den samma tydligen så det spelar väl inte sån stor roll isf, men man vet ju aldrig :) Den lilla har redan borat ner sitt huvud också, så det är därför jag haft sånt tryck och trott att jag ska tappa honom.. Alltså.. Jag kan inte släppa det där med att vi kommer få en decemberbebis.. Barnmorskan sa att det var mycket möjligt.. Vi får väl se :)
 
Nej, nu är det dags att hämta hem lilltrollet.. Hoppas han är lite gladare än imorse.. Trotsålder is killing me ;) Buuuhu.
 

Kommentarer
Postat av: jossie

Vad spännande! Och så söt han var som troll :)

2012-11-15 @ 14:17:09
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg

men gud så söt han var då. :) va kul med trollfest!

december bebis? spännande och se om den kommer iår eller nästa som planerat.

kram

2012-11-15 @ 17:41:01
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Du får väl göra ett TUL antagligen? :)

Svar: Vi ska på ett UL om 3 veckor, och då försöker dom nog mäta bebis också :)
Mandy & River

2012-11-15 @ 22:12:44
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Men så himla gulligt med trollfest!

Och jag tänkte som Tina, det blir kanske ett TUL då?

Svar: Ja, supersött :)
Vi har ju ett ul inbokat så vi får se om dom även väger bebisen då. Hoppas det :)
Mandy & River

2012-11-18 @ 22:18:22
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0