T.R.Ö.T.T..

Godkväll vänner! ♥
Busfesten på barnenshus var väl ingen höjare, som vanligt när det gäller deras "event" kan jag tycka.. Det gjorde dock inte så mycket för River var glad och lyrisk av att bara få vara bland leksakerna. Han springer runt där inne som om han aldrig sett en leksak, eller bilar för att vara tydlig hihi. Det lär med andra ord inte bli speciellt svårt att köpa julklappar iår :)
 
Riverskellet- och hans dödströtta mor. 
 
Nu har jag precis nattat lillen. Så tacksam över att han gärna somnar tidigt om kvällarna.. Jag själv är helt obeskrivligt trött.. Jag älskar att vara gravid och jag har nog aldrig mått så bra och varit med lugn i mig själv än som de två perioderna jag varit gravid, men trots det så längtar jag så fruktansvärt mycket efter att slippa den här tröttheten. Det är vidrig om jag ska vara ärlig. Ikväll har vi iallafall gjort lite bebismys i sovrummet (behöver all bebispepp jag kan få), ni som hänger med på instagram (Bymandyy) har sett, annars så ska jag ta bilder på det imorgon när ljuset är bättre :) Nu blir det soffan resten av kvällen.. Funderar på att ta på mig en av Rivers blöjor så att jag slipper resa mig nå mer idag ;-) Kvällskram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Ja visst var det fint :) Skulle kunna köpa hur mycket som helst därifrån ;P

2012-11-03 @ 12:31:34
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0