Att bli 4..

 
Två fina bilder som jag tog innan dagis imorse ♥ Världens finaste lilla kille som är helt perfekt. Kolla hans lilla näsa, mun och haka.. Ja, inte helt konstigt att dom orden kommer från mig kanske då jag är hans mor men ändå hihi ;-) Tänk att jag om mindre än 4 månader kommer ha en till liten kille som jag ska älska såhär galet mycket? Det är helt sjukt.. Jag tvivlar inte ens sekund på kärleken för båda som många är orolig för inför det andra barnet. Jag har älskat lillebror sen den dagen han visade sig på en gravsticka, men visst är det svårt att tänka sig att man faktiskt ska ha två som ska betyda sådär fruktansvärt mycket att hjärtat nästan exploderar. Det enda jag är orolig för inför det som kommer att ske är att River ska känna sig undansatt. Han är ju stor nu, han kommer att få vänta och stå ut medan mamma måste lägga lite mer tid på lillebror.. Just omställningen för honom skrämmer mig, men alla, nästan alla har ju syskon här i världen och till slut kommer dom ju ha enorm nytta av varandra, det är bara det att River komma vara så liten, men jag hoppas det ska gå bra! Det blir ju ovant för alla 3 men vi vet ju iallafall vad som väntar, det gör inte River.. Men men, allt blir ju bra till slut och det blir ju även detta ♥

Kommentarer
Postat av: 21 år, mamma till William & Ellie

Man kommer verkligen in i att ha två barn, man har liksom inget annat val samma som det var att få det första barnet, det e bara o tuta o köra =)

2012-10-03 @ 21:31:31
URL: http://www.mittlivv.blogg.se
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Åh så fina ögon :)

2012-10-03 @ 22:13:45
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Emma Walfridsson

Jättefina bilder :)

2012-10-03 @ 23:37:15
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0