Dagen och gårdagen..

Leggings, linne och kofta från H&M och skor från Footway.
 
Här ovan har ni dagens mami i sitt nya sönderblekta hår. Att man aldrig lär sig haha. Som tur var så brukar det mesta gula lägga sig efter någon dag och med hjälp av lite inpackning med mörkare färg så löser det sig nog :) Men färga aldrig håret 2 timmar innan ni ska iväg på fest. Det blir liksom aldrig bra då hehe. 
 
Gårdagen var trevlig. Jag och Marcus var hemma redan vid 10 tiden igen och sov strax efter det.  Jag höll dock på att stressa ihjäl mig innan vi kom iväg med både hårfärg och blöta kläder. Det sägs ju att för mycket stress kan framkalla en tidig förlossning, men efter gårdagen så är jag ganska lugn på den fronten, födde jag inte barn igår så lär jag aldrig göra det pga av stress ;-) 
 
Nu är det middagsvila här! 
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Vad fin du var! Men det såg kallt ut att stå där ute :P

Svar: Tack <3 hehe, nja var ganska varmt den dagen.. hela 2 grader :) med sol..
Mandy & River

2012-10-28 @ 12:47:31
URL: http://lifebyme.se
Postat av: louisefoto

Såååååå fina bilder

2012-10-28 @ 12:49:10
URL: http://louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0