Dagens..

Dagens mamma i H&M från topp till tå. 
 
Gissa vem som la sig och sov med River och vaknade 3(!!) timmar senare av att han väckte mig igen. Han sover alltid så länge när han får sova på min arm, och jag som tänkt blunda lite och att han skulle väcka mig högst en timme senare hehe. Så när vi vaknade sa jag till River att nu lär vi jobba som blixten om vi ska hinna städa, duscha och göra middag till pappa kommer hem. Brumm, brumm svarade han då.. För honom är ju den enda blixten här i världen Blixten Mcqueen (favoritbilen) haha! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Så fin kofta

2012-10-26 @ 16:21:26
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg

Tack så jätte mycket.
Nä vi ska inte kolla kön denna gång heller ;) Lite det som är spännande :) Fast man är ju bra nyfiken.
Så vi får se vad det är denna gång.

super fin kofta.
kram

Svar: Åh, förstår inte hur ni kan hålla er haha ;)
Mandy & River

2012-10-26 @ 17:46:58
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se
Postat av: Anna 19 år och mamma till liv

Så fin mage!
Vilken vecka är du i? :)

Svar: vecka 28 idag :)
Mandy & River

2012-10-27 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0