En hääärlig dag..

Idag har det verkligen varit en bra dag. Vi har inte gjort något utan bara varit hemma och ute en sväng för att kolla på bilar men ändå känner jag mig så nöjd och glad nu ikväll.. Jag har hunnit och kunnat göra så mycket. Inte en enda ond sammandragning på hela dagen och jag kände mig som världens smidigaste. Hoppas jag ska få fler sånna här dagar, för jag uppskattar dom veeerkligen! ♥
 
Vi har kört alla Rivers bilar in och ut ur "garaget". Vi körde så mycket att när pappa kom hem och frågade vad vi gjort idag så blev svaret från River kort och gott " Brumm".. hihi..
 
Jag skrev ut två bilder som blev lite fel då färgen nästan var slut. Dom fick en blå nyans och det ville jag ju inte ha, men River har ju blåa detaljer i sitt rum så jag inbillar mig att dom blev fina där inne ;-) 
 
Nu har jag jobbat och slappar i soffan en stund. 
Kram & Godnatt! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - Stellas mamma!

Jaa, det blev ju jättefint!

2012-10-02 @ 00:47:56
URL: http://iekw.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fint rum han har :)

2012-10-02 @ 19:57:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0