En rejäl sovmorgon..

Gissa vem som gick och la sig igen efter att Marcus och River åkte hemifrån tidigt imorse? Jo, jag såklart och jag vaknade igen vid 11!!.. Gud så skönt och välbehövligt det var. Nu skulle jag vilja åka iväg och göra något lördagsmysaktigt, typ pysa runt i lite affärer eller något, men samtidigt så vet jag ju att jag borde ta vara på den här River-fria dagen och lägga alla timmar på vila, men hur roligt är det när man är pigg i övrigt att bara ligga still? Inte så roligt.. Vi får se vad som händer :) Vill önska er en trevlig lördag iallafall ♥
 



 

 

 

 

 




 

 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Härligt med sovmorgon :)

2012-10-06 @ 13:20:28
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Vilken vacker bild på mor och son! Tänk att det snart är en till i våra famnar <3 Kram

2012-10-08 @ 13:32:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0