Godmorgon..

Godmorgon på er! ♥
Här inne blev det lite tyst i helgen, men jag är såååå trött som ni vet så jag tog en paus från allt.. Och när jag inte ens orkar logga in för att blogga, ja då är jag trött hihi ;-) 
 
Jag och min lilla kille sitter och kikar lite på barnis nu. Vi verkar ha tagit oss ur den där vakna-vid-5 perioden ganska snabbt denna gång, för hela helgen och även idag så har vi sovit längre.. Skönt :) Idag ska vi till barnmorskan för första gången, eller ja, första riktiga besöket när vi ska mäta magen och liknande :) Ska bli SÅ skoj att dra igång, det känns ju lite mer på riktigt när man får springa dit lite då och då! 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon imagen ♥

här väntar också bm besök! SPÄNNANDE!
och du..så fina bilder med lövet!

2012-10-15 @ 12:13:20
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Mysiga höstbilder :) Men nu har det regnat många dar.. skulle va skönt med lite frost och kallare ;) Kram

2012-10-15 @ 15:46:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0