Godnatt alla vänner..

Dagens vecka 24+6 mage..
 
Jag har haft lite växtvärk dom senaste dagar, och det är väl inte så konstigt.. Min mage har verkligen tagit ett växtsprång.. Den har ju varit stor hela denna graviditet men ändå, jag undrar hur jag ska se ut om sisådär 15 veckor :) 
 
Nu har jag precis lagt River. Vi var tvungen att pussa ALLA leksaker godnatt innan vi kunde komma till ro. Vilka idéer dom har ibland alltså haha. Mamma var här och lekte med River medan jag jobbade, och hon hade lämnat av både en chips och en godispåse.. Hon jöder den redan runda kvinnan :) Jag klagar väl inte direkt.. Har ju ett godissug som inte går att kontrollera, precis som med River.. Och alltid annars också iofs ;) 
 
Kvällskram på er!
Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Så fin mage du har

2012-10-16 @ 20:10:05
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: caroline - mamma till nellie och novalie

Du har så fin mage! Njut av det goda du :)

2012-10-16 @ 21:08:59
URL: http://caaaarolines.blogg.se
Postat av: ♥ Camilla - med liten i magen!

Vilken fin blogg du har! ^^,

SV: Ja, tröjan är från H&M mama och jag lovar du kommer inte bli besviken om det är den du beställt! Så sjuuuukt skön :) Det enda dryga med den är att snörena på sidan fastnar lite här och där men det kan man leva med ;D

2012-10-17 @ 12:50:10
URL: http://klokarebestyr.blogg.se
Postat av: Mammadrömmar

Vad fin du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0