Hushållssysslor..

Ohejochhå.. River och jag har haft sällskap av Rivers morbror hela eftermiddagen.. Skönt med lite sällskap för River så mamman kan få plocka och hålla på. Alla dessa hushållssysslor alltså. Jag blir tooookig.. Tar dom någonsin slut?.. Jag vet inte hur många gånger per dag jag drar fram dammsugare, och trots det så är det aldrig rent känns det som.. All tvätt och den där jäkla disken hihi.. Åh, tänk om man visste att denna gång är sista gången.. Eller att det åtminstonde kunde vara rent iallafall i två dagar ;-)  Nu hann jag inte ens med hälften av vad jag skulle, då sammandragningar och pyret stoppar mig, men nu är det ändå dags för middag och sedan jobb.. Ska bli skönt att gå ner på jobbet och sitta där och vila lite.. Kram så länge! ♥
 
Mamman och magen idag i en säck från gina tricot hihi.. 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Hihi nä de tar verkligen aldrig slut :P

2012-10-12 @ 15:50:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0