IKEA..

Godmorgon på er! ♥
 
Har sovit som en liten prinsessa inatt. Var tvungen att ställa klockan för att inte sova över dagens äventyr men snoozade in i det sista, så nu har jag ätit frukost, duschat och gjort mig i ordning på knappt en halvtimme. Snabbt det för en klumpig liten elefant hihi. Tur att Sarah inte hunnit kommit ännu så jag kan svettas av lite i soffan och hinna säga hej här inne innan vi drar iväg :) Jag följer med Sarah en sväng till Ikea där hon ska shoppa loss till sin nya lägenhet. Sen blir det full gas hem för att hämta River hihi ♥ Kram så länge! 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Ha en fin Söndag Amanda

2012-10-07 @ 10:54:58
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0