In på koll..

Godmorgon Fredag! ♥
 
Härligt med helg. Grabbarna har planer i helgen så vad mamman ska göra har jag ingen aning om, nånting lär det väl bli iallafall :) Jag ska iallafall börja denna Fredag med att åka in och kika varför pyret bråkar så hemskt med sin mor. Ska bli skönt! Alltid bra att kolla en gång för mycket än för lite. Det intalar jag mig för att slippa känna mig som en gnälltant ;-) Det är verkligen det absolut värsta jag vet, att ringa en läkaren och "klaga". Så tokigt att man känner så men nu ska det som sagt bli skönt att få titta läget.. Kram så länge! ♥
 

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥

lycka till..hoppas allt gå väl för er!

2012-10-05 @ 14:35:03
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0