Lördagskvällen..

En dagens mamma med kula.. Vecka 24 (23+3)
 
Idag har jag faktiskt inte haft en enda ond sammandragningar utan bara en massa smärtfria.. Kan ju bero på tempot som varit på noll men ändå, så sköööönt :) Jag och Marcus har spenderat de senaste timmarna framför "Avatar".. Var väl på tiden att även vi såg den filmen, en film man verkligen kan kalla låååångfilm.. Lite för lång för oss, men annars var den ju superbra :) Nu ska jag ta och göra kväller. Gud så tomt det är utan liten här hemma, även om han brukar sova vid denna tid, så känns det jätte tomt.. Han har badat bubbel, ätit glass och lekt, så han har ju haft en underbar semester från morsan och farsan :) Går ingen nöd på honom nånstans. 
 
Kram & Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, nu är det så att jag har tänkt börja blogga igen, så kika gärna in och kanske kommentera vad du tycker om den nya bloggdesignen? :)
Kram Lina!

2012-10-06 @ 23:59:09
URL: http://linaslove.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Härligt att du sluppit sammandragningar! <3 Så fin du är med stora magen :) Kram

2012-10-08 @ 13:30:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0