Minusgrader..

Godmorgon! ♥ 
 
Har precis lämnat en bil-lek-sugen kille på dagis och är bara hemma för att vända innan jag ska iväg och jobba.. Idag var det minusgrader ute och riktigt kallt.. Det är ju sååå svårt att klä River tycker jag.. Vet inte alls vad jag ska ta på honom. Vinteroverall känns ju lite väl redan nu, det lär ju bli mycket kallare.. Så jag skickar med halva garderoben och sen får dagisfröknarna välja :-) Jag själv fryser rejält om öronen så det blev iallafall premiär för både åkpåsen och varma mössa idag.. Älskar att vintern är påväg... och julen ♥ Extra mycket detta år för att man räknar ner så hemskt.. Precis som hösten/vintern 2010 när jag väntade på River. Vid jul är det bara en liten månad kvar, några få veckor och sen kan det liksom ske när som helst.. L.ä.n.g.t.a.r ♥
 

Kommentarer
Postat av: Rorree

Jag älskar dom här två bilderna! världens finaste kille <3

Svar: Verkligen.. världens finaste <3
Mandy & River

2012-10-25 @ 11:09:37
Postat av: caroline - mamma till nellie och novalie

Vilka fiiina ögon han har!

Svar: Tack säger River :) hihi
Mandy & River

2012-10-25 @ 13:02:46
URL: http://caaaarolines.blogg.se
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fy för minusgrader! jag vill ha värme ett tag till

2012-10-25 @ 15:14:46
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Emma Walfridsson

Åh, sötnos han är!
Tycker också att det är jättesvårt nu med hur man ska klä de små. Vi har skalset som vi kör ett varmare lager under, typ fleeceställ, utanpå de vanliga kläderna men idag fick vinterjackan invigas.
Vi har fortfarande plusgrader men det känns som tio minus för att det blåser så här i skåne :( Jag var ute ikväll, tjock kofta under jackan som är varm, vinterkängor och leggings men hade jag ägt ett par termobyxor hade jag dragit på mig dem utan att blinka! Är det lika kallt imorgon så tar jag på Maya overallen med bara leggings och långärmad t-shirt under. Vill absolut inte att hon ska behöva frysa som jag gjorde ikväll, hu! Men blåsten gör ju kylan mycket värre, vet inte om det blåser så mycket där ni bor.

2012-10-26 @ 00:13:58
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0