Nytt i vitt..

Gud vilket vinterland vi vaknade till idag.. Det mesta är snötäckt och det har fortsatt att snöa hela dagen. Vi är nästan insnöade här hemma jag och River eftersom jag inte får skotta undan.. Tur vi planerade att bara vara hemma och mysa idag och inte skulle iväg med vagnen, då hade vi fått plöja rejält hihi! :) 
 
Nu har vi precis vaknat upp från en lång vila tillsammans. Vi var uppe supertidigt imorse, vintertid är lite svårt för dom små kropparna. Så vi åt lunch och somnade för vilan när alla andra käkade frukost, typ hihi.. Nu ska vi fortsätta mysa till Cars.. River är på ett galet myshumör idag och vi har redan sett cars 3 gånger.. Jag njuter för fullt av dom dagarna han har tid att mysa och hur mysigt är det inte att han kan sitta och kolla på en film under täcket i soffan? Supermys ju. 
 
Vårat vardagsrum är ganska så mörkt och det är svårt att få in ljus i det, men sånna här dagar är det myysigt med lite mörker och en massa mysiga lampor. 
 
Och på tal om lampor.. Igår hämtade jag ut den fina lampskärmen jag fyndade från Campadre. Jätte fin.. Nu är det fortfarande inplastad och skyddad från tio små River fingrar, men jag tror den blir jätte fin över det nya matbordet i vardagsrummet :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Byte till vintertid har verkligen tagit hårt på en... vi vaknade vid 7 och sen kunde jag inte alls sova i natt... Hoppas att kroppen vänjer sig snart!

2012-10-29 @ 15:00:06
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0