Påfrestande..

Idag myser jag bara runt här hemma i favoritmammatröja från H&M. Jag köpte den innan jag blev gravid, för den funkade ju lika bra utan mage :)
 
 
Har inte gjort nånting alls idag.. Skit tråkigt.. Har mest legat raklång på sängen med sammandragningar. Har försökt att få tag på min barnmorska då dom är väldigt jobbiga nu, men hon svarar inte... som vanligt. Jag ger det kvällen men imorgon SKA jag ha en tid.. Går inte längre.. Idag var det så jobbigt att jag nästan inte tog mig till dagis för att hämta River och speciellt inte hem med en tung vagn. 
 
Jag förstår om jag låter som världen gnällkärring just nu, men det är ju ungefär så jag känner mig :) Men som ni vet så måste ju varje liten grej dokumenteras även om det är samma tjat och gnat varje dag hihi.. Ni får helt enkelt stå ut tills lillebror är född, eller tills det förhoppningsvis vänder :) 
 
Nu blir det pingumut på River, så han sitter lugnt med mig tills Marcus kommer hem. 
Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fina du! :)

2012-10-04 @ 15:24:07
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anneli

Har oxå den tröjen, har använts mkt :)

Svar: Förstår väl det, superskön och fin ju =)
Mandy & River

2012-10-04 @ 19:50:34
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Postat av: C med Adam, Alisha och Adrian

Vilken mysig liten bebismage!

2012-10-05 @ 23:44:38
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0